Søk om stipend

Formålet med Histoteknikerforeningens stipend, er å gi økonomisk bidrag til arbeidsgivers kursbudsjett, slik at medlemmer av foreningen kan tilegne seg faglig utvikling innen patologi, samt opprettholde og fremme sammarbeid på tvers av patologi laboratoriene.

Søknadsfrister er satt til 15. januar og 15. august. Søknadene vil bli behandlet henholdsvis innen utgangen av januar og august.

For mer informasjon vennligst les vedlegg til stipend. For å søke må du fylle ut skjema og sende det til oss. Skjemaet kan også lastes opp under.

Ingen fil valgt

Kriterier for søkeren:

• Søker må ha vært sammenhengende medlem av Histoteknikerforeningen i minst tre år. *

• Søker må ha fått bekreftelse på kursplass.

• Arbeidsgiver må ha godkjent og signert søknaden.

• Innvilget søknad medfører sperrefrist i tre påfølgende år.

* Grunnet COVID-19-pandemien har det ikke vært krevd innbetaling av kontigent for årene 2020-2022. De medlemmer som likevel har betalt kontigent for 2020 har fått sitt medlemsskap registrert.

Ved innbetalt kontigent for årene 2018 - 2019 og 2023 eller 2019 - 2020 og 2023, er man kvalifisert for å søke om stipend.